onsdag 9 maj 2012

Gnällis!!

Idag har jag en liten gnällis här hemma! Inget verkar riktigt bra idag i Charlies värld! Men natten har varit stökig så det kan ju vara därför! Morgonen har bestått av tvätt och tvätt och så lite tvätt! ;-) tänkte försöka röja undan lite här hemma idag, får väl se vad lillfisen säger! Om ni tycker jag skriver ihop ord som kanske inte ska skrivas ihop så är det för att jag är dålig på att stava och min kära storebror stör sig tydligen på att jag skriver isär för många ord!!! Hehe, så nu vet ni det!! Nu tar jag en paus i solen här på baksidan! Lovely!! Riktigt skönt idag! Passar på när fisen sover! Man måste ju få ha det lite skönt oxå, eller hur!! Ikväll kommer en jobbkompis hit, det blir nice!! Fy vad jag har ont i min arm idag!! Tycker jag blir känsligare ju oftare jag gör det! Haha! Jag är tydligen den jobbigaste kunden min tatuerare har!! Haha! De e inte dåligt va! ;-) Ha en underbar dag! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar