söndag 15 juli 2012

tidsbrist!!

ojojoj,vad jag inte har haft tidoch ork till att blogga!! Det har hänt en del om man säger så! Vet inte riktigt vart jag ska börja!
har varit mycket jobb då de e lite semestertider och sommartider! vi har även grävt upp halva framsidan för att lägga singel/nya gångar och ny trappa! vi är typ halvvägs med det projektet! och just mitt i detta så fick vi vattenläcka i tvättstuga/hall! så det medförde en jävla massa jobb! så nu lever vi i kaos känns det som! allt e utrivet i både hallen och tvättstugan! så nu står avfuktare och fläktar dag och natt! och det ska det göra i typ 1-2 veckor till! jobbigt! men nu har jag bara 1 vecka jobb kvar sen ärdet semester!  såååå gött! ja det låter kanske som att jag borde haft tid att blogga men jag harvarken haft tid eller ork enligt mig! ska bättra mig! har skaffat mig en surfplatta, ska seom jag kan lyckas ladda upp bilder via den!kram m

1 kommentar:

  1. Duktigt med renovering samtidigt som att ha en liten. Lite bilder hade vari kul :) // jac

    SvaraRadera