fredag 13 april 2012

Jobb helg!

Denna helgen är det jobb som väntar för min del! Jobbar varannan helg.
Calle e hemma med Charlie då Ellinora ska till sin pappa imorgon!

Men efter jobbet imorgon så ska vi på jobbet gå och äta tillsammans och sen ska vi gå på sound of music på teatern, som vi fick i julklapp av jobbet! Ska bli kul!

Nu ska jag snart göra mig i ordning, börjar jobba 14.30 idag, Charlie ska vara hos farmor tills Calle slutar!
Lite spännanade idag att komam till jobbet, vi ska få nytt schema, för maj! De e alltid lika spännande att se hur man jobbar! Vet snittet på timmarna redan, hade ju velat ha lite mer ena veckan, men det går ändå!

I veckan har det inte hänt ngt speciellt, mest jobb såklart. Men jag trivs på jobbet så de e inte jobbigt! Känns kul! Fast igår var jag trött, guuuud så trött jag var! Charlie sov dålig och min kl. ringde 05.15!! Men jag var igång hela dagen och det gick bra! =)

På söndag hoppas jag på en mysig dag med familjen! Och på fint väder! =)

Ha en trevlig helg och en skön fredag! =)
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar