måndag 23 april 2012

Kalas i helgen som var!

Nu har den tuffa veckan passerat och en ny vecka väntar på oss! Det var mycket jobb hela veckan förra veckan plus att jag hade ett möte i söndags morse.
Igår eftermiddag var det dags att fira min stora tjej! 8ÅR!! Wow!
Hon var nöjd med alla fina presenter och med kalaset vi hade!
Det var korvgrillning och fika! Olika lekar barnen själv kom på och massa dans! =)

Marschmellows doppade i choklad och rullade i strössel! =) Såååå fina!
Tack Tessan för ideèn! =)

Presentöppning!

Den här veckan blir det jobb sent tis, ons och tors....slutade 15 idag och slutar 12 på Fredag!

Charlies utvekling går framåt med stormsteg...han gör nya grejer varje dag...idag så ställde han sig på tå! =) Han blev så glad när han klarade det! =)
Han försöker springa och det går ganska fort men man kan inte kalla det spring riktigt ännu!
I helgen blir det mys med hela min familj. Jag längtar! =)

Nu sover Charlie som en liten prins och vi hoppas varje kväll att det ska vara så en hel natt! Det tär på en nåt fruktansvärt när man jobbar långa dagar!

Ellinora ska göra sig i ordning nu då hennes sov tid är kl 20.00.....det försöker vi verkligen hålla för hon blir helt upp och ner annars. Hon klarar inte av att ha olika tider hit och dit! Rutiner är hennes grejer! =) De e väl alla barns grej egentligen! =)

Nej, nu ska jag hjälpa loppan med bissingarna!
Slänger upp en bild på Charlie oxå!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar