tisdag 10 april 2012

Oj vad tiden går!

Tiden går så fort och jag har inte prioriterat bloggen, som ni märkt! =)
Men nu tänkte jag uppdatera lite! Ja, vad har hänt!?!
Det har ju pecis varit påsk, min morbror med familj har varit här i skåneland och hälsat på! Jätte mysigt! Mormor följde oxå med, de e alltid uppskattat!

Vi har varit ute en hel del, Charlie älskar att vara ute!

Vi har firat Ellinora nu i påsk, hon fyller egentligen på lördag, men jag jobbar hela dagen så det passade bättre förra helgen!
Vi gav henne en ny TV, sen fick hon massa fina saker. Ett par nya inlines som var önskat! =)
Hon blev såååå glad!
Hon har även fått sina glasögon som hon är så fin i! Ser lite stora ut på bild, men hon är så söt!

Idag är jag ledig, men resten av vecka blir det jobb! Även Lördag!
Ellinora ska till sin pappa i helgen för lite födelsedags firande! =)

Nu sover Charlie och Ellinora slutar skolan snart, inget speciellt händer idag!

Har blivit beroende av ett nytt spel på iphonen: Rumble! As kul! =)

Här kommer massa bilder oxå! =)












1 kommentar:

  1. Va trist att du inte skriver så ofta längre. Dina bilder och texter var så inspirerande. /Jac

    SvaraRadera