tisdag 5 juli 2011

Barn på nytt!

Gud vad härligt!! Nu ikväll så har jag varit som ett barn känns det som!! Min lillebror är här och vi bestämde oss för att bada alla 3. Jag, Calle o Isak!
Vi kom på en grej, att om man "simmar" eller ja, kravlar runt efter kanterna åt samma håll så blir det VÄRLDENS virvel!!! Så jävla coolt. Det blev så kraftigt att man inte kunde stanna om man inte tog tag i kanten!
Det var riktigt häftigt!!
Låter kanske barnsligt men det var så sjukt kul!! 

Dagen har varit kanon i övrigt! Sol, bad o en sväng till stan!
Lite tvätt o fix här hemma bara!

Hoppas att du nån gång kan få den känslan o "släppa allt" o vara barn igen! Den är underbar! Man e så jävla vuxen alltid och man har så mkt måsten. SÅ det är en UNDERBAR känsla!
Har du inte haft den känsla så måste du hitta den i nåt!

1 kommentar:

  1. Låter helt awsome! Fan va kul :) Det är bra att vara barn på nytt, det borde man vara varje dag. Idag jobbar jag första dagen och känner mig kry, men fy fasen vilken pärs. Inte skoj! Tack för en mysig lördag dock kära syster! Puss /Bror

    SvaraRadera