torsdag 7 juli 2011

Masserat min lilla bebis!

Hej på er!
Min lilla kille mår sådär, han är inte lik sig riktigt!
Men jag tror att jag vet vad det är. TÄNDERNA! Dom kanske inte kommer nu men det håller på och spökar iaf. Idag har han varit gnällig, lite hängig, biter på ALLT o han är även lös i magen! Så det är väl många täcken på att det e tänderna. Så vi får väl se hur det går, om de kommer några eller inte.

Men nu på kvällen, vid 20.00 tiden så bestämde jag mig för att prova baby massagen som vi lärt oss på mammagruppen. Han var sådär lite trött fat väldigt mysig o go. Inte övertrött.
Så jag satte igång, och han ÄLSKADE det. Han blev så lugn o avslappnad. Han somnade till och med när jag hade gått igen om hela kroppen. Dock ej ryggen, men resten av den lilla kroppen.
Det han gillade mest var nog tårna, fingrarna och ögonbrynen. på dom ställena såg man verkligen hur han njöt.

Annars har dagen varit bra. Inte hänt så mkt. Simskola. Fikat här hemma med Anna-Maria o Anya.
Sen har Calles polare varit här nu en sväng på kvällen.

Igår hade vi en jätte mysig kväll hos mamma o pappa. Vi åt tillsammans, sen så badade vi i poolen länge länge. Det va jätte kul! Lite barn på nytt åter igen! =) Vi hade till och med tävling i att hoppa bomben!! haha! Vem tror ni vann?! jo, jag såklart! Pappa var domare och det var den som gjorde den snyggaste bomben som vann! De tävlande var: jag, Isak, mamma o loppan! KUL! I love it!
Tack för den stunden tillsammans! 

Nu ska vi gå och lägga oss!
Calles sista jobb dag imorgon, sen har vi 4 veckor tillsammans!
MYSIGT!

2 kommentarer:

  1. Maja jag vann det vet vi båda om, men jag låter dig få den vinsten! Tur att man har världens bästa syster, alltid lika roligt :) Inte direkt som när du va 16 och slog mig gul och blå, payback is a bitch you know haha?
    puss lil'brooo

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt med poolhäng med familjen. Usch vad jag känner mig ensam i mitt regniga Malmö när jag läser om hur kul ni har.

    Love love/ Bror

    SvaraRadera