måndag 4 juli 2011

Varmt!

Gud vilken värme vi har!!
Helgen har varit kanon! Lördagen bjöd på ett Ikea besök i Malmö! Matstol till Charlie blev det bla.
När vi skulle köra hem så ÖS regnade det! Det regnade så mkt att folk stannade efter vägen och vi tuffade på i 69km/h SJUKT! Har aldrig varit med om det innan!!
Sen när vi väl kom hem så blev det att vi satte på grillen! Anna-maria och pål var på besök! Trevligt!
Anna-Maria körde hem men Pål stannade över! Blev ganska sent!

När vi vaknade igår så var Pål sjuk! han kräktes typ 9 ggr under dagen och han fick inte ens i sig vatten!! Stackars Pål! Jag tyckte såååå synd om honom, han var verkligen hel kass! Men han var ju tvungen att ta sig hem till Malmö så vil 15.30 så körde jag honom till tågen!!
men jag pratade med han senare och det var på bättringsvägen!! 
Hoppas att vi inte får det!, men då borde vi nog haft det redan!

Igår blev det massa fix för min del. Klippte gräset, tvättade, plockade undan.
Calle var och lackade sin ram till motorcykeln. När han kom hem så körde vi och stor handlade! Skönt att ha det gjort!

Idag har vi varit på simskola. Och vi ska snaart ivägen igen. jag ska in och hämta lite papper på jobbet och sen så ska jag färga min utväxt!! Ser hemsk ut nu!! Bläää...
Så vi ska möta upp farmor Anya som e så snäll och passar barnen! =)

Ha en bra dag! Nu ska jag fixa lite mat till Charlie! Idag blir det potatis o palsternacka! Mmmm....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar