onsdag 30 mars 2011

En dag med barnen!!

Idag har det varit en bra dag!
Ellinora har haft studiedag idag så vi har varit tillsammans alla 3 idag! Vi började med mys i sängen och lite barnprogram! Sen gjorde vi frukost som vi åt tillsammans jag och loppan medans Charlie fortsatte sova! Ställde in mitt möte jag skulle haft idag för att deadlinen flyuttades fram så jag behövde inte stressa med det!
Vi tog fram tränings DVDn Mummy Tummy! He,he! Och så satte vi igång med lite gympa! Jä**ar vad jag är otränad, det är helt sjukt! Håller på att trilla sönder ju! Haha! Men träna gjorde vi iaf!
Vi gjorde oss i ordning för att köra till Eko och köpa våtservetter och påsar till blöjhinken!
Vi köpte även fika och körde hem till Charlies farmor! Vi fikade och Ellinora passade på att spela Wii som hon bara älskar!! Tiden sprang iväg och plötsligt var kl halv 5!!! Calle ringde med besked om att han skulle jobba över! Sååå tråkigt!!
Jag hade planderat jätte god middag men vi skulle ta det en annan dag när vi är hela familjen samlad!
Så jag och Ellinora slog till på Mc Donald! Tråkigt så in i H***ete men Ellinora blev glad!
Efter maten tyckte Ellinora att vi skulle ut o gå/cykla, så det gjorde vi!
Ellinora ramlade i början av våran färd, så det var inte så kul! Men efter en stund kom fnitter tippan fram och vi gick hela vägen och bara skrattade och skrattade! Otroligt vad man kan ha kul med en 7 åring! =) Det behövde vi mitt i denna trotts period!
Vi gick en lång promenad och när vi närmade oss hemma så ville Ellinora in en sväng till Hannah, så det fick hon! Jag gick hem och ammade Charlie och nu har vi suttit och pratat och guuud vad han jollrar och ler nu! Det värmer hela mig dessa små gyllene stunder!
Han har fått ligga här i soffan på en handduk och luftat lite grann! En liten drill i det fria är inte helt fel tycker Charlie! Hihi!!
Nu ska jag klippa hans naglar och sen blir det mys!






God kväll önskar jag er alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar