fredag 25 mars 2011

Full fart!

Idag har vi haft det fullt upp jag och Charlie! Men bara med roliga och frivilliga saker, inga måsten! Skönt! agen började med att på förmiddagen kl.11 så hade vi bestämt träff med Rebecka när hon hade lunch! När vi kom dit så var oxå Tessan där med sin soltråle Liam!(på bilden längre ner) Jätte kul att träffa alla 3! Tessan och jag tog en svän på stan sen och handlade lite kläder till våra pojkar! Blev 3 bodys, 1 mössa, strumpor och 1 par byxor! Han kommer bli såå fin! Nu finns det så mycket fint och tufft, man hade kunnat handla ihjäl sig! Synd bara att när man är mammaledig så har man mycket tid med lite pengar! Och när man jobbar har man lite tid och pengar! Skulle varit tvärt om! =)
Efter stads trippen så bar det hemåt! Charlie åt och sen packade jag ner honom i vagnen och så bar det iväg till första mamma-träffen!! Underbart väder att promenera i!
Det var mycket trevligt på träffen och jag fick oxå veta vad vår lilla Charlie vägde! 5570g, han har gått upp 410g sen sist! Kul! Trorts aktiviteter hela dagen har Charlie varit nöjd, det har varit skönt! Nu ska jag snart köra och hämta Ellinora, hon har varit och lekt med en kompis hela dagen!! Sen när vi kommer hem så ska vi hålla helg och vi ska grilla fina köttbitar och bara ha sååååå mysigt!

Önskar er en UNDERBAR fredagskväll!!

                                                                                                                                               
            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar