lördag 26 mars 2011

Vilken perfekt Lördag!

Vilken perfekt lördag i mina ögon...
Imorse kom Ellinora in och vi låg och pratade och bara mös! Gick sedan upp och Ellinora önskade gröt till frukost (vilket mamman blir väldigt glad för). Så vi gjorde havregrynsgröt och det slank ner på 2 skeunder! Hungrig tjej!
Sedan gjorde vi henne i ordning, jag fick fläta hennes hår idag! (vilket sällan händer) Såå sör när hon flätar eller har toffs! Nu ska hon till pappa och vara där till imorgon! Blev lite speciellt i helgen för att dom hade olika aktiviteter som krockade!

Idag blev det även bestämmt att Ellinora ska döpas sammtidigt som Charlie! Jag är sååå lycklig för att det blev så! När Ellinora åkt så packade jag ner Charlie i vagnen och vi traskade upp till affären i det otroligt sköna vädret! När vi kom tillbaka så som Charlie så gott i vagnen så vi stannade ute, jag satte mig i solen på baksidan med en kopp kaffe! Mmmm...

Lite senare när mina "friskus" föräldrar har "gymmat" färdigt så ska jag och Charlie dit en sväng och hälsa på! Vi har beställt lite kläder från Ellos som har kommit oxå! Kul!
Sen blir det att jag ska hämta Pål som äntligen kommit hit! Hoppas även att lillebror hänger på! Han visste inte riktigt när jag frågade honom! (annars träffar jag honom imorgon då han ska tattueras) Det blir en liten handling och sen hem o laga god mat och bara umgås och ha trevligt hela kvällen!! Till middag blir det god kyckling med ris och mammas mumsiga kycklingsås!

Igår inhandlades lite nya kläder till Charlie, här kommer en bild på han!


Hoppas ni alla får en lika perfekt lördag som jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar