torsdag 31 mars 2011

En mulen torsdag

Blir ett sent inlägg idag! Det har vatit fullt upp! Detta blir premiär inlägget från min iphone! Calle sitter med datan och kollar på lite kläder! Idag började jag med att måla i hallen 7.45!! Charlie sov så jag passade på att både tvätta o måla! Vid 11.30 så stoppade jah ner en sovande Charlie i overallen och ci körde till farmor! Jag har nämligen haft lönesamtal med 2 assistenter idag! De fick mkt bra! Charlie var lite hungrig när jag kom så jag ammade honom o vi satt o snackade lite! Sen så körde vi o handlade lite på kvantum och sen vidare att hämta Ellinora på Miniorerna! En glas tjej fick jag med mig! Jag plockade undan lite o Ellinora lyssnade på musik på spotify! De e e bästa hon vet nu! Stora favoriten ät Justin bieber!! Hon e sååå kär i han.  kul!! Sen efter det så klädde vi på oss o packade ner Lill killen i vagnen så bar det iväg ut på en promenad!! Fick inviga mina nya svarta gummistövlar, det var ju lite blött på vägarna men vi klarade oss från regn! Hannah ringde när vi kom hem så det blev lek för Ellinoras del och jag lagde mat och calle höll mig sällskap! Mysigt! Idag blev det stuvade makaroner o falukorv som Ellinora längtat efter! Tjejerna lekte här hemma efter maten o jag fixade m tvätten och min kära kar va i garaget!! Kvällen slutade med sura miner mellan tjejerna som inte kom överens! Det fick bli tack o slut för idag, Ellinora va jätte trött! Hon kom i säng 20.15! Jag fortsatte med tvätten o efter det så blev det en super städning av toaletten! Nu slappar vi bara i soffan och BB börjar snart!

1 kommentar:

  1. En hektisk dag verkar det som. Kul att följa Pappa

    SvaraRadera