måndag 28 mars 2011

Vissa dagar går alldeles för fort!

Hejsan!
Nu får jag ju uppdatera er om helgen oxå, det hanns inte med igår!
Lördag kvällen var såååå lyckad! Jätte kul att träffa storebror! Vi hade en super trevlig kväll med grillad kyckling, ris, sallad o sås! Vi satt och snackade hela natten lång! Kul!
Söndagen var lugn, skulle haft möte men de blev inställt för min del pga en liten Charlie som inte var riktigt på humör!
 Svårt att boka upp sig när man har en liten 6v bebis!
Mamma och pappa kom och hämtade Ellinora och tog med henne till naturum, dom hade haft en riktig toppen eftermiddag tillsammans!
Tack mamma och pappa!!
Kvällen avslutades med Big Brother vecko final för min del och en dusch efter det!

Idag har det gått alldeles för fort...
Jag och Charlie tog lite sov morgon, sööönt!
Sedan fick jag sätta mig och jobba, gick igenom MASSA papper och satt i telefon en lång stund! Ska ha nyanställning och lönesamtal med 6 assistenter!! Och jag är lite sent på det efetrsom jag kom tillbaka som arbetsledare för 2 veckor sedan och nu ska allt vara färdigt och inlämnat på Onsdag!.....
HUR SKA JAG HINNA!!?? Suck...
Det blir att jobba på nu dessa dagarna!
Men allt känns lättare med min lilla assistent Charlie, han är med mig och gör mig lycklig!
Efter allt jobbande kom Ellinora hem och städade sitt rum som hon hade lovat, lite protester med det gick bra tillslut! Vi fikade med Charlies farmor och faster här hemma! Gott!
På eftermiddagen vid 3 tiden så gick vi ut på en promenad jag och barnen! Ellinora cyklade som hon tycker är såå kul nu! Det var riktigt vårigt idag och vi var ute i ca 1 timme! Sen blev det en sväng inom affären här i byn och sen hem o laga kvällsmat!
På menyn idag var det:
Grillade biffar m. basilika
Rotfruker i ugnen m timjan
"Beasås"
Mycket gott!
Nu på kvällen har Ellinora "klackat" iväg med sina klackskor till hennes kompis! En riktig liten dam det där!
Jag badade Charlie och han bara ÄLSKAR det! Han hade kunna ligga i hur länge som helst! Blev pyamas på sen och nu sitter han i sin "gunga" och har slumrat till lite! Perfekt för mamman som då fick lite tid att blogga!
Hej svej!
Här kommer lite bilder som är tagna under dagen!

 Vår i Köpinge! =)
 Finaste flickan i världen!
 Underbara o älskade! C ser dock chockad ut!! hihi
Ny badad mys bebis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar