söndag 26 februari 2012

Är det vår eller?!

Gud så underbart väder det har varit idag! Som om våren är påväg! UNDERBART!
Jag mår såååå mycket bättre, lite ont när jag andas djupr eller nyser typ men jag försöker vara igång så mycket som möjligt! Så idag har vi varit ute. Klippt äppel och päron trädet, eller rättare sagt Calle har klippt och jag har gjort vad jag har kunnat, klippt lite i nederkant och plockat lite grenar! =)
Sen tog grillen fram och vi grillade korv när Ellinora kom hem från pappa. Och Anna-Maria kom oxå på besök!
Vet inte om jag har sagt det innan men lilla Charlie har börjat gå!! =)
Han gick de första stegen när han hälsade på min på sjukhuset den 6e februari! 1 vecka innan 1 årsdagen! Och nu går han för fullt här hemma, ramlar såklart men han kan gå igenom hela huset i ett sträck!

Och det var ju såååååå länge sen jag la upp bilder här på bloggen så här kommer en massa bilder, de e mest på Charlie, men de e för at det händer sååå otroligt mycket med honom nu sen han har börjat på dagis.
Han har fått börja äta med sked själv oxå, går ganska bra....väldigt kladdigt men så får det vara när man ska kunna utvecklas! =)

Hoppas ni oxå har haft en bra dag, ikväll blir det Big Brother kl 21! KUL!

Titt-ut leker vi här! Just det, Charlie är nyklippt, rakad på sidorna och som en mohawk när man stylar det. Jätte fint. Han var sååå lång hårig innan.

Korv grillning och mys i solen

Mums!

Här mediteras det mitt i köket! =)

Gott men spagetti....

....och lite fruktpurè

Såååå kul att vara med och äta själv

Bad och tandborsning blev det sen.
Charlie at5 blivit såå duktig på att soman på kvällen, har ställt in sängen i hans rum och han somnar jätte bra. Såklart får man natta honom men det går såå lätt!


Här är en bild innan klippningen, man ser kanske inte så tudligt men det hängde ju över öronen och var jätte långt i nacken!

Så nu har ni fått lite bilder! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar