måndag 27 februari 2012

Dagis och skola

Idag var det upp med tuppen för att skicka loppan till skolan och göra Charlie redo för dagis.
Idag var det jag som skulle lämna honom för första gången, han blev JÄTTE ledsen! =( Åh vad det är jobbig när det e så. Men de kan man ju räkna med nu den första tiden.

Idag har det annars varit en sådär dag frö min del. Lite oro över att jag FORTFARANDE har ont i höger sidan. Så jag ringde infektion idag och ska få prata med läkaren imorgon.

Vet ju inte om de vill att jag ska fortsätta i samma tempo och att det kommer gå över eller om jag ska speeda ner lite.

Jag DÖR om jag blir sjukskriven mer....vill komma igång nu med vårt "vanliga" liv och få allt i rullning.
Men det visar sig imorgon när jag pratat med läkaren.

Nu sover lilleman så gott och Ellinora sitter här och kollar på tv.
Jag ska bara vila nu och ta det lugnt....ganska frestande att ha hand om båda själv från kl.14 idag. Inte van vid det. Så i natt kommer jag nog sova som en stock om nu inte den lilla ska vakna precis om natten till idag! =(

Ha en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar