måndag 6 februari 2012

Sjuk

Som ni vet har jag inte bloggat på länge! Insjuknade kraftigt i torsdags kväll! Tror de e influensan!! Blääää, har mått så jävla dåligt att jag inte orkat sitta eller stå! Spytt som en gris och ont i hela kroppen! Blev sämre i sämre, så igår så åkte jag in till akuten vid typ 20.00 tror jag! Och när de var min tur blev det bråttom!! Hade puls på 170 slag i minuten och lågt blodtryck! Så blev kopplad till olika grejer i de tog prover och höll på! Visade sig att jag har lunginflammation i höger lunga! Så det var tur vi åkte när vi åkte!! Så nu ligger jag inlagd på infektion här i Kristianstad! Det kommer jag nog göra närmaste dagarna! Och imorgon får jag svar på om jag har influensa oxå!! Idag fick jag beskedet öroninflammation dessutom!' hallå, jag som typ aldrig är sjuk! Är sängliggande med dropp och syrgas bla.!!!!??! Vad hände?!?!?! Slut som artist helt enkelt! Haha! Hoppas ni har det bra! Jag är förhoppningsvis snart på benen igen! Tack alla ni som är i min närhet och ställer upp och hjälper oss på alla sätt!! Tack tack tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar