onsdag 22 februari 2012

Vart är orken som skulle komma?!

Hej!
Är fortfarande hemma. Mycket bättre såklart men inte så bra som jag trodde att jag skulle vara!
Har telefontid med min läkare nu efter kl 15 så vi får se vad han säger. Som det känns idag så kan jag inte stå och gå en hel dag. Och inte lyfta tungt eller ta i för 5 öre. Känner fortfarande av högra sidan, antagigen är det lunghinneinflammationen som spökar. Så jag gtar fortfarande smärtstillande dygnet runt! =(
Vill bara må bra, vara pigg, känna mig fräsch! Träna, promenera, jobba, göra roliga saker med familjen!
Åh....hoppas detta är över snart!!

Men något som är kul är att Charlie har varit hos frisören och blev såååå snygg!! En liten mohawk blev det! Skit snygg e han! =) En liten cooling!
Och det går sååååå bra på dagis! Idag så lämnade Calle bara honom där kl 9 och hämtade honom efter maten 11.45! det hade gått kanon bra! =) Kul!

Fan, nu hade jag mobilen på ljudlös och dolt nummer har ringt!! men tiden skulle vara efter 15 så jag hoppas att det inte är läkaren nu som ringt!!!!!!
Skit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar