tisdag 28 februari 2012

Vad händer?!

Vad är det som händer?! En ordentlig prövning för vår familj! Hur mycket vi ska orka och klara tillsammans?! Men jag tror nånstans att det gör oss starkare!

De som har hänt är att Ellinora har fått vattkoppor!!
 De ha ploppat upp 17 st idag!
Vi skulle hoppa i ett bad tillsammans och de var då jag upptäckte dem!
Finns tydligen i klassen, så hon har blivit smittad innan sportlovet! Det tar ju ca 10-14 dagar innan det bryter ut! Så de vi väntar på nu är att Charlies ska ploppa upp!! han måste ju ha blivit smittad samma dag som Ellinora, eftersom att det är luftburet och galet smittosammt!

Men orkar jag?! Hmmm....ska till läkaren igen denna vecka för att jag fortfarande har ont i höger sida! Skulle dit på Torsdag men jag har ju ingenstans att göra av barnen nu när de e "koppiga" så mamma kunde nog ha dem på fredag! Ska ringa dit igen i morgon och de vad det säger, de har ju andra läkare!
Men tänk ni, har kanske INTE ONT på torsdag! =) Så kan de va! Vi hoppas! =)

Nu ska jag bara chilla i soffan och glo på BB sen kl 22

Kram

1 kommentar:

  1. Jag vet att ni fixar det här Majsan! Det handlar bara om att ha tillit till det som händer och göra det bästa av situationen. Hejar på er!
    Puss & Kram

    SvaraRadera