onsdag 21 mars 2012

Hallå!

Hej hopp!
Idag har det varit en tuff dag! En extremt gnällig Charlie har jag tagit hand om idag! Han lider verkligen av sina koppor! Och inte nog med det så är det 2 kindtänder som håller på att bråka sig igenom, de har spruckit igenom lite, men eftersom att det är lite större tänder så är det en bit kvar! Och han dreglar något extremt!!!
Och natten till idag var en mardrömm.....jag fick inte sova många timmar...låg och drog min hand över Charlies kropp och så fort jag slutade så skrek han!! Det kliade antagligen väldigt mycket!
Men jag gav honom lite tavigyl (stavning?) som ska vara klåd dämpande, men jag vet inte om det hjälper...verkar väldigt oroligt ändå! Men om 1 el 2 dagar så ska väl det värsta vara över förhoppningsvis!
Imrgon är det jag som är hemma igen, men det är min lediga dag på schemat så jag ställer inte till det för jobbet iaf. Skönt!! Sen fredag blir det jobb 6.30-15! Skönt med ledig eftermiddag!

Ellinora ska på disco kalas på fredag hemma hos Saga, hon längtar såååå mycket!! =)

Nu ska jag bara chilla framför tvn, är trött efter en lång dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar