onsdag 7 mars 2012

VAB dagarna

Imorgon så är det skola för loppan, tror jag har haft henne en dag för mkt men det känndes säkrast så att de inte skulle va nåt!
Dessa dagarna har varit ganska likadana. Charlie har varit på dagis fr 9.30-14 just för att ledigheten inte skulle bli för lång för honom. Efter vi hämtat honom har det varit mellis och sen har vi gått ut ca 1 timme. Varit på lekplatsen här utanför, de har uppskattats av båda barnen.
Igår var Ellinora väldigt trottsig och bråkig men idag har vi haft en kanon dag tillsammans.

Vi har städat idag  oxå när Charlie var på dagis, och så hann vi med en fika på jobbet bara hon och jag! Vi satt i fönstret och kollade på folk, de tyckte Ellinora va kul! =)

Jag har rensat min garderob oxå, de va typ i förrgår tror jag....usch vad massa skit jag hade!
Så nu har jag slängt jätte mycket och har det såååå städat i mina lådor! =)
Längrat dock tills vi gör i ordning i hallen så man får lite bättre plats....lite mera häng plats och till alla tjocktröjor! Får se när det blir av....det ska ju läggas nytt golv och skjutdörrs garderober som är inredda rakt på väggen! =) Kommer blir kanon! Längtar!

På Fredag är det min första jopbba dag!! Känns kul! =)
Calle kommer att ta pappadag verje fredag så Charlie slipper dagis och Loppan slipper fritids! Mysigt! Och varannan Fredag slutar jag typ 15 så det känns kanon! Lite eftermiddag tillsammans!

Sen måste jag säga garttis till min kära storberor som fått ny lägenhet och nytt jobb!! Är såååå glad för din skull Pål! Det kommer blir kanon, längtar tills man får hälsa på....kanksa kan kolla om vi får in ngt datum för min julklapp?! =)

Ha det nu så bra allihopa...imorgon är jag och Charlie lediga...mys!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar