torsdag 8 mars 2012

Lugn skön dag!

Idag har jag varit hemma med Charlie, Ellinora har varit i skolan! I morse hann hon knappt slå upp ögonen försen hon gjorde ett glädje rop: Jag ska till skoooolan idag mamma!
Då blir man glad, hon har verkligen längtat! Idag har hon oxå miniorerna så jag ska hämta henne nu 15.15. Hannah följer oxå med hem för att jag ska köre flickorna till dansen sen kl 17.

Jag trodde att det skulle vara en långtråkig dag idag....men det har det inte varit. Jag och Charlie har haft det jätte mysigt, han har varit på bra humör, trotts jag tror att det är ngt på gång med honom! Jätte lös i magen och väldigt rosslig, lät lite,lite tät i luftrören innan. Men jag tog ut honom i vagnen och han somande som en lite gris! =)
Får se om det är ngt som bryter ut, vattkoppor hoppas jag på. Men det har gått maginfluensa på dagis! =(
Men som sagt, han har varit glad och jag har verkligen bara varit med honom, på hans villkor!

Sen tycker jag att jag har hunnit med mycket ändå, tvättat och gjort i ordning i köket.
Tänkte jag skulle panta oxå när tjejerna är på dansen, det tar sån jäkla plats alla pantisar!
Ska se om jag hittar en sån "halkmatta" så Charlie kan börja sitta lite själv i badet, nu halkar han bara runt och han få sitta i någon knä!

Nu sitter jag bara och väntar på att min lilla kille ska vakna...måste ju köra snart! Men jag tror att han kommer att vakna precis i tid, det tar ju bara 3 min att köra dit där Ellinora är!

Just det!! Det har ju kommit snö!! Bläää....jag som hade såna vårkänslor och kännde mig så pigg och glad! Så jag fick en chock när jag var uppe i natt för att stoppa in nappen på lillen! Aja, den stannar inte länge....solen kommer snart tillbaka...=)

Hoppas ni har en bra Torsdag!
Imorgon är det FREDAG! =) Tjoho...
Jobb till 19 sen massa mys! =) Love it!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar