onsdag 14 mars 2012

Nu är det i full gång!!

Oj, vad dagarna går fort! Jag är i full gång på jobbet! Riktigt kul!!
Men det är tufft att få ihop allt! Inte mycket tid med familjen som man är bortskämd med!
När jag jobbar sent så hinner jag träffa Charlie i ca 20 min om han inte redan sover när jag kommer hem. Och Ellinora träffar jag i ca 1 timme! Det är tufft och man kommer verkligen prioritera den lediga tiden med familjen! Denna vecka har jag jobbat 2 sena kvällar och igår var jag ledig.
Sen imorgon är det mitt första öppnings pass! Då börjar jag 06.30, men jag tänkte vara där ca 06.15 eftersom allt sitter inte så som det gjorde innan, tidigare rullade det bara på men nu måste jag tänka efter lite på allt som ska göras! =) Men jag är snart inne i det!

Ellinora gillar fritids och det känns skönt, de flesta barnen e ju på fritids.
Och för Charlie fungerar det kanon på dagis! Han gillar sitt dagis och är trygg där, det märker man.
Han är ett riktigt litet busfrö nu, det händer väldigt mycket, han utvecklas otroligt mycket!
Igår så kom det en tand till...så natten innan var inte så ball...men så e de med de små barnen!

Det blir väl snart natti natti för mig eftersom jag måste upp INNAN tuppen imorgon!

God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar