tisdag 13 september 2011

19 år // 7 månader

Nu var det ett tag sen jag bloggade igen!! Har inte tagit mig tid!
Tycker att internet e så segt emellanåt så jag bli knäpp!!

Men idag så vill jag säga ett STORT grattis till min fina lillebror som fyller 19 år idag!!
Isak han kom till världen när jag var 6 år! Det var nog det bästa som kunde hända då i min värld! En levande liten bebis som jag kunde hålla o bära o leka med!!
Jag har alltid älskat barn, kanske därför jag har 2 nu o jag är ganska ung!
Men Isak hade jag ruiktigt roligt med! Bäddade ner han i min dockvagn, klädde ut honom o tog bilder....ja, jag gjorde nog allt man kunde göra!

Sen har det ju varit perioder när det har varit mkt bråk o fighter!
Men det tillhör ju! =) Syskonkärlek!
Och nu är han en helt fantastisk människa och världens bästa lillebror!
Jag älslar dig Isak av hela mitt hjärta! Och jag hoppas att du haft en bra dag! Vet dock att du ligger sjuk där hemma!! Hoppas du blir bättre snart!
Vi kommer och firar dig på Söndag, det ska bli kul! Längtar!

Men idag är det även Charlie som blir 7 månader! Han är så rolig o gullig nu!
Han ÄLSKAR Ellinora, han är helt besatt! Hon får inte vara ifred i 1 sekund! Han springer efter henne i sin gåstol och försöker hänga med henne vart hon än går! Hon är verkligen världens bästa storasyster!

I helgen har vi varit mkt ute och fixat i trädgården! Plockat äpplen, klippt gräs, trimmat kanter, rensat ogräs runt hela muren, spolat bort mossa m högtrycken från muren mm.
Det har varit skönt att vara ute tillsammans!






2 kommentarer:

  1. Fint skrivet Maja! Jag kan inte göra annat än att hålla med, Isak är världens goaste lillebrorsa! Glad jag blir av att höra att Challe och Ellinora håller på och bygger sin syskonrelation, det är bara hoppas att de får en lika fantastisk relation som du, jag och Isak har. Älskar er! /Storebror

    SvaraRadera
  2. älskar dig syster!! dig med bror <3

    SvaraRadera