onsdag 7 september 2011

Vill sprida glädje!

Dessa dagarna har jag fått massa goa bilder på Charlie. Jag tänkte dela med mig av någara va dem! När man kollar på bilderna så blir man glad i hela kroppen. Ett barns leende är så äkta o underbart!





Tiden går sååå fort....för fort!!
Nästa vecka ska jag hoppa in och jobba på fredagen för första gången! wiii...lite nervös!
Man tänker att jag bara varit borta från jobbet i 6 månader, men jag gick den 8e december!!! De e ju nästan typ 9-10 månader!! Lång tid!
Hoppas att det finns i kroppen och att det kommer fram när man väl står där!

Dieten går bra! Ganska tufft...trodde det skulle vara lättare!!
Tanken på att få sätta tänderna i en vanlig smörgås med ost på får mig att dreggla!! Haha!
Eller en skiva brieost! hade kunna rabbla hur mkt som hellst, men jag är sååå duktig (tycker jag faktiskt själv) och har bara hållt mig tilld et jag får äta och bara druckit vatten!! Jag kämpar på! =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar