fredag 30 september 2011

Solig morgon!

Idag är det strålande sol här hos oss!
Så det blir nog en mysig promenad idag!

Snart så ska vi iväg på babysim o idag är det pappa Calle som ska bada med Charlie.
 (pga omständigheterna)

Igår så var Ellinora lite krasslig  o var hemma! Lite förkylning med en otäck hosta på det!
Men idag ville hon till skolan (antar att hon ville det för att det är ju skoldisco ikväll) =)
Får se hur hon mår när hon kommer hem, men idag var hon pigg o glad iaf.

I helgen så ska min konstnärliga "man" jobba både Lördag o Söndag!
Får se lite vad jag ska göra, har inget planerat!

Nej, nu ska jag packa lilla Charlies badkläder o grejer!

Just det, i förrgår var vi ju o träffade Kajsa o Lova en sväng! Jätte trevligt! Hoppas vi ses snart igen!
Har lite bilder som jag slänger upp!

 Charlie o Lova
 Charlie o Lova
 Mina goda pizzabullar =)
Charlie sover i en sån gullig ställning! I Vagnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar