lördag 1 oktober 2011

Morgon mys!

Nu e vi uppe på morgon mys...eller snarare morgon BUS med Charlie. Han vaknar 7 varje dag och då går vi upp o e uppe ca 1 timme, sen blir det gröt o sen sover han till ca 9.30-10!
När jag inte har annat för mig så brukar även jag passa på att sova en stund då!

Ellinora vakande precis o kom upp!
Hon hade hög feber igår o hon hostar hela tiden o har ett tryck vid örat! =( Så idag får vi nog åka till doktorn o kolla örat så att det inte bilr värre!
Hon var både i skolan o på disco igår, det var nog lite väl påfrestande för hennes lilla kropp!

Men jag gjorde henne o hennes kompis Hannah iordning inför discot, de var såååå fina!

Idag så ver jag inte vad vi ska göra riktigt, hade stor utrensing igår, känns skönt!
Calle ska ju jobba, men jag o barnen tar kanske en sväng till mamma o pappa om vi får komma med en förkyld liten tjej!?! Men jag får ju ringa nån läkare nu oxå på morgonen o se om vi får nån tid!!

Här kommer lite bilder på min prinsessa!

 Ellinora o Hannah innan discot
 Min stjärna innan discot
 Efter disckot
 Efter discot
 Efter disckot
Det blev massa bus med Calle efter disckot på vägen hem!
Ellinora hade ju druckit coca cola, eller ja, dricker coca cola och man märker SÅÅÅÅ tydligt på henne när hon gjort det! Hon får en sån kick, hon skrattar o fnittrar o busar o springer o e helt enkelt överallt! =)
Dörför ser det inte såååå orfta att hon får  just coca cola! hehe!

Sen igår belv det att vi kollade på Idol o Anna-Maria kom hit!
Calle o hans syster bestämde sig sen för att gå ut o svira på stan!!
Så jag gick o la mig med mina 2 änglar o bara mös!!
Ellinora fick sova hos mig i natt, för hon hade ju så hög feber o var kass!

Nej nu ska charlie få äta gröt o sen blir det lite vila! =)

Puss Å Kram

1 kommentar:

  1. Lilla disco-prinsessan! SÅÅÅÅ SÖT! Morbrors ögonsten! <3

    SvaraRadera