torsdag 20 oktober 2011

Lugn dag!

Idag har det varit lugnr efter en natt med MASSA hosta! Jag har så ont i hela halsen pga den hyär hårda hostan som jag har fått. Jag stör allas sömn när jag ligger å hostsr så, men jag kan inte göra så mkt åt det tyvärr. Har försökt med allt!!! Men, men jag hoppas den släpper snart!

Väckte lillebror idag och tog med honom på en Latte idag på förmiddagen. Sen blev det vidare till Maxi för att kompletera lite till de vi har här hemma. Men det var framför allt massa Charlie mat. Det går ju år sjukt mycket sånt. Mat o fruktpurè, mellanmål, gröt.....mm, mm!

Sen så körde jag o Charlie hem, hämtade loppan o Hannah från miniorerna. Petade i dom lite mellis o sen drog de vidare till hannah. de var deras tur att köra till dansen idag!

Sen har jag typ suttit på golvet resten av kvällen o lekt me Charlie. Men även Ellinora o Hannah! Vi hade kul!

Imorgon blir det lite jobb på eftermiddagen/kvällen på Darins! 14.30-19. Ska bli kul!

Nu ska jag drickla MASSA te som jag fick av Bilal idag på naturgott. Mot min hosta. Hoppas att det hjälper!

Kram kram // En trött Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar