måndag 3 oktober 2011

Disco tjejen gav allt!!

Disco tjejen gav allt på discot o blev sjuk därefter!!
Hög feber på kvällen o lite krasslig!! Lördagen på dagen var hon ganska pigg, vi var på ikea o handlade massa fint!!! Har röjt as mycket här hemma o rensat o haft oss!!
Men på kvällen blev hon Ellinora hängig igen! Vi hade bara massa mys!! Men söndagen var hon lagom pigg får jag lov att säga! Men natten till idag, den du, de e nog värsta natten jag haft med Ellinora någonsin!! Hostat o spytt slem hela natten! Hon var oxå varit yr o konstig! Så mellan 01.15-05.30 har vi varit i full gång!! Somnade till mellan 04.30-05.30 sen var det igång igen!!! Stackars liten!!
Men dagen har varit toppen ändå!! Haft en mysig dag ja, Ellinora o Charlie! Ny sover barnen, Ellinora i mitt knä i soffan och Charlie i sängen!! Strömmen har gått nämligen! O de gillar inte lillla fröken! Så jag har lovat att hon får ligga hos mig tills strömmen kommer igen, då hon kan ha sin nattlampa tänd på rummet!!
Nej, nu så ska jag rings eon o fråga ad som händer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar