söndag 30 oktober 2011

Oj vad trevligt...

....vi hade igår hemma hos mamma och pappa! Jätte mysigt!
När vi kom blev det lite fördring o nötter Förrätt: Kycklinglever crustader!
(låter cäkligt som fan men det är det inte)
Huvudrätt: Krabba m hovmästarsås till. Nybakat bröd som mamma gjort.
 Dricka till vad det bubbel! Min favorit! =)
Efterrätt: Äppelkaka gelato! Mmmm... (från Darins)

Sen så blev det kaffe. Vi kollade såklart på Så Mycket Bättre!
Det är ett sånt jävla bra program!
Igår var det om Thomas Ledin! = Sommar = Glädje för mig!
UNDERBART!

Nu ligger mina fina killar och sover, Ellinora spelar spel på datorn och jag sitter här en liten sväng!
Efter lunchtid så ska vi åka till Osbyholm och hälsa på Martin, Lollo och lilla Gabriel! KUL!
Så det blir väl att göra sig i ordning, plocka undan lite. Sen hämta bilden hos mamma och pappa. Och köra vidare till Martin o Lollo!

Imorgon blir det jobb på Darins! Ska blir roligt! Börjar 9.00 och jobbar tiull 18.30 så det är en låååång dag utan mina fina barn!
Ellinora har ju lov nu nästa vecka! =)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar