fredag 7 oktober 2011

Bortskämd!

Jag tror jag har blivit bortsämd med att ha Ellinora hemma!! För fy vad tomt det känns idag.
Men jag ska snart gå upp å möta henne. =)
Jag har verkligen blivit dunder förkyld!! FY VAD JOBBIGT!
Halsont o huvudvärk! Bihålorna är oxå helt igensatta! =(
Men jag gör allt för att försöka bli av med det....brukar inte sitta i så länge på mig! =)

Idag så kommer mamma och hämtar Ellinora, dom ska barnbarn o mormor mys! Ja, morfar får väl oxå vara med på ett hörn, haha!
Hon tycker att det är såååå mysigt att få vara där själv o sova  över!
Hon blir behandlad som en lite prinsessa o ÄLSKAR DET!

Tror att Ellinora hade passat bra som hemmafru till nån rik nisse.
Bara gå o fixa hår o naglar, gå på spa behandlingar. Kanske ha en lite hund o dra runt på i en lite väska. Gå i klackskor hela dagarna o bara vara fin!! Haha! Det hade passat henne perfekt! =)

Min fina Prinsessa! Älskar dig av hela mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar