torsdag 6 oktober 2011

Skola imorogn!

Idag har det märkts att Ellinora är frisk. Massa trotts o gnäll! Förmiddagen var jätte bra med det var nu på sen eftermiddagen som det drog igång. men nu är det lugnt igen! Skönt!
Vi har varit en sväng hos pappa idag o skrivit ett dokument jag var tvungen att göra.
Sen ett snabbt stopp på Kvantum för att inhandla soya.

Sen har vi spelat lite kort o Ellinora har gjort sista läxan tills imorgon.
Anya o Anna-Maria kom på en fika under eftermiddagen.
Vi hade bakat chokladbollar....mmm.....

Charlie är lite gnällig idag men stundvis glad.
Börjar bli trött nu så jag ska ta honom nu innan det går över till övertrött!
Själv har jag fått SUPER ONT i halsen o huvudet! Hoppas att det släpper....fast halsen har blivit värre och värre under dagen! =(

Ha en kanon kväll.
Min kommer bestå av en dusckh, hoppa i min Onepiece, tända ljus o koka en kopp te o ligga på soffan o ladda batterierna!

 Under chokladbolls baket
 Efter chokladbolls baket =)
 Soff-mys
Bästa man håller i sig när man ska sova, tänkte charlie när han sov middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar