torsdag 13 oktober 2011

Shit vad fort de går!

Den här veckan har bara blåst förbi!
Men det har dock varit väldig mkt att tänka på!
Massa strul på oliks sätt som bara SUGER ENERGI! Hatar när man måste lägga tid på sånt/sånna människor! Men nu e det paus ca 1 vecka från det tuffa och jag ska försöka andas ut!
Frösöka få bort huvudvärken o min snuva som fortfarande sitter i.

Idag har jag varit på BVC!
Det var 2 mån sen sist!
Idag fyller Charlie 8 månader!
Vikt: 9750g
Längd: 76,5 cm
Klarade alla "test" hon gjorde.
Han är perfekt helt enkelt!

Idag har jag även varit o lämnat på dansen, tjejerna är kanon duktiga!

Imorgon blir det babysim, va ett tag sen nu pga all förkylning!
Helgen skulle vi egentligen åka till vårat fina landställe i värmland.
Men så blev det inte! Inte riktigt läge nu helt enkelt!!

Calle ska jobba så jag får försöka hitta på nåt kul m barnen!!

Nu ska jag kolla på Sol, fest och oroliga föräldrar!!
De e jätte roligt! haha!

Just det!!
Vi har bokat in en liten party afton ju!
"Isaks" Emma fyller 23 år o vi ska dit o festa lite! KUL!! men det e typ 1 mån till! haha, men jag längtar redan! Vad jag menar m "Isaks" Emma är att de jobbar tillsammans, haha! det är egentligen Johans Emma ju! Aja, nu blev det nog rörigt, men det ska bli kul att festa lite!! =)

Ha en bra kväll!
Kram på er! // Jag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar