måndag 24 oktober 2011

Hej!

Nu var det några dager sen jag bloggade! Helgen har varit kanon som vanligt!
Jag ÄLSKAR helgerna! Nu är vi samlade hela familjen oftast o det är toppen!
Jag jobbade lite i fredags, slutade vid 19. Så efter det så begav jag min till hemmakväll för att fixa lite godis till idol och även lördagen! När jag kom hem var det en glad och busig familj jag kom in till! De busade som tusan och barnen skrattade högt och hjärtligt! Underbart!

Sen blev det natti natti för Charlie och Idol för oss andra!
Ett glas rött och godis och massa mys! Love it!

Lördagen höjd punkt var ju Badkalas som Ellinora var bjuden till.
Hannah kom hit o lekte lite innan, vi skulle passa henne hela dagen!
När det var dags att köra så kom Kasper oxå som skulle åka med till furuboda!
Calle körde till sin pappa för att fixa lite o hälsa på lillebrorsan!
Så jag packade in alla 4 ungarna och alla väskot, mellis, vagn, kläder mm.mm. sen så körde vi!

De hade JÄTTE kul på badet! 16 ungar ensamma i ett badhus! Såklart massa badvakter!

Efter kalaset så skulle även vi köra vidare till Calles pappa. Så in med alla ungar, lämnade av Kasper sen körde vi till Röetved! =)

Barnen hade så kul....det va så skönt att vara ute hela eftermiddagen/kvällen. Vi grillade korv, klappade hästar, cyklade damcykel, åkte moppe, fikade och hade JÄTTE trevligt och kul tillsammans!

Tror kl var närmare 19 när vi var på väg hem. Köpte Pizza i kebebtallrik och körde hem.
Tjejerna badade bubbelbad och sen bara myste vi i soffan allihopa!
Kanon dag!

Söndagen hände inte såååå mkt. Undan plock o städ.
Hjälpte Anna-Maria lite och passade på att fika.
Sen kom Martin på besök, tyvärr kom en lollo och Gabriel, blev lite too mutch för den lilla bebisen! Men vi ska ses på söndag allihopa!
Vi käkade och hade trevligt.

Idag ska jag på babysim igen, eller jag ska låna ut Charlie lite för att våran ledare håller i instruktörsutbildningar och vill gärna låna några barn då. Ska blir kul!

Charlie har lärt sig lite nu! Jag har övar varje dag med detta och nu kan han det!
Jag säger: Mamma puss!
Då kommer han gapande som en lite fågelunge och ska pussas!!!!!!!!!!
JAAAAAA.......såååååå mysigt!! Yes jag har lyckats!

Nu så övar vi klappa mest! Även lite vinka!
Klappa brukar komma vid 10 mån, men jag börjar öva nu så kan han det kanske då!

Ska se om jag får in bilderna i datorn, det är nåt strul! Men får jag igång det så slänger jag in lite bilder senare!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar