måndag 17 oktober 2011

Sällskapet idag = Nice!

Idag tog jag och Charlie oss till stan för ett ärende!
Ringde lillebror o plockade upp honom för en kaffe på stan!
Blev även att jag skickade iväg ett sms till Emma (som Isak jobbar med) för att se om hon ville hänga på!
Det ville hon! Vi hade en trevlig liten stund på fiket, men sen så fick jag med mig båda 2 hem för att möta upp Ellinora som slutade skolan!

Dagen har bestått av mkt spel! Först PS3!! Ellinora var jätte duktig! Det va typ "tecken" spel, man fightas mot varandra, dock väldigt overkligt! KUL iaf!

Sen blev det massa kortspel!
Sjuan
Skit gubbe
Finns i sjön

Vi har haft en toppen dag tillsammans!
Tack för att ni kom!

Idag blev jag även orolig för Charlies finger, tycker det blir rött o äckligt o värre hela tiden!
Men jag råd frågade med farmor Anya och hon kom hit för att titta på det!
Det var ingen fara och det skulle se ut så, inget fel alls!
Snart ska jag smyga in i smörja på lite helosan när han sover, då får det sitta längst! På dagarna är ju inte hans händer stilla en sekund!
Det ser sååååå ont ut och man märker när han slår i eller stöter emot det ordentligt!! =( ajaj!

Jobb imorgon! KUL! Hoppas att Charlie sköter sig och inte är så gnällig efter mamma!
Han är SUPER MAMMIG!
Han är som en liten apunge, vill vara på mig HELA TIDEN! Men det tillhör hans utveckling så det är bara att finnas nära honom!

Nu sitter jag och kollar på Pengarna på bordet och väntar på Calle som har jobbat över idag!
Saknar honom! Men han dyker nog upp snart!
Ha en trevlig kväll!

 På väg till stan! Flätor idag =)
 Ellinora gör lite matte, Isak leker lärare och Emma lirar på gitarren! haha!
Ajaj...Charlies finger!!

3 kommentarer:

  1. vekar som ni haft en superdag du, Ellinora, Isak och Emma - kul :-)
    Men Lill-Chalans finger, aj aj aj.
    Kul med jobb imorgon förstrår jag/Paps

    SvaraRadera
  2. det va nice syrran, tack för en bra dag! :)

    SvaraRadera
  3. Fint! Vilken härlig dag. Isak = mattelärare? Haha...
    Saknar er! Kram

    SvaraRadera