torsdag 27 oktober 2011

Ännu en vecka!

Nu är snart helgen här igen, Oj vad fort det går.
Den här veckan känns speciell på nåt sätt! Det har med Charlie att göra, han har ändrats mycket och utvecklasts Väldigt mycket! Det är jätte kul, men det känns som han växer ifrån mamma!! =(

Det har även varit lite jobb, schema läggning nu för december och julen. På mitt andra jobb, där jag är personligassistent och arbetsledare. Jag själv ska hoppa in 1 pass! Det blir kul!

Sen så har det inhandlats vinter käder till mina 2 änglar! Ett jätte fint set i ceriserosa o svart till Ellinora. Och en blå o röd overall FIX till Charlie. Jag är jätte nöjd!

Min mormor är ju här på besök oxå, så i Tisdags var hon här hos min och jag bjöd henne på middag. Och idag har jag hälsat på hemma hos mamma och pappa o träffat mormor.
Blev lite fika o mys. Jag och mamma tog en promenad tillsammans. Mys pys!
Händer inte så ofta jag är med bara mamma, men när det händer är det såååå mysigt! Tack mammi!

Isak kommer hit på Lördag o då ska han kolla på datorn, jag får inte in bilderna från min iphone till datorn!!?? Verkligen jobbigt!
Har bilder från förra helgen när vi var hos Calles pappa. Sen även lite på barnen!

Nu sitter jag med en inpackning i håret! Tänkte den skulle få sitta i till imorgon när vi ska till babysimmet. ska ju färga på tisdag o då kanske de vill ha lite inpackning såhär nån dag innan! =)

Idag har det ju varit dans för Ellinora. Jag körde. O medans de dansade så hälsade jag o Charlie på farmor Anya, de har ju varit jätte tråkigt väder och jag hade ju redan varit ute å gått så det var perfekt att komma in till farmor! Där fick jag lite kaffe och jag mata Charlie där oxå!

Imorgon är det FREDAGSMYS! I love it!
Hoppas du oxå haft en mysig dag!

2 kommentarer:

  1. Längtar tills imorrn när vi ses! Ha en strålande dag och kom ihåg att föra över lite pengar till din bror ;-) Kram

    SvaraRadera
  2. Jupp! Alla räkningar o sånt betalas idag! =)See ya!

    SvaraRadera