onsdag 19 oktober 2011

STORM!!

Idag är det nästan storm ute! BBBLLÄÄÄÄ!!
Men solen tittar fram iblan så det är inte alls så mörkt som det va igår! O de e skönt!

Vad händer idag då?!
Jo, en ny förkylning för min del! Orkar inte!! Verkligen inte!! Blev värre efter jag jobbade igår!
Kul o jobba förresten, inte van att stå o gå så mkt bara! =)

Idag slutar kampen som jag hållt på med i 7 år!! Hur känns det?! Hmmm...bra och dåligt! Vet inte riktigt!
Vi får väl se nu hur det kommer gå nu när ansvaret inte ligger på mig!
Så tiden får visa hur det känns!

Idag så ska jag o Ellinora på utvecklingssamtal! Kul! Jag tycker alltid det är lika roligt!
Att få se hur dem ser på Ellinora och hur det går för henne i skolan. Tror att det mesta kommer vara positivt! Kanske att de där små öronen inte alltid är med! hehe...

Imrgon kommer min fina mormor ner hit från stockholm! Hon är 86 år och har fått en ny livsgnista! Underbart att se, hon var hänging o inte så pigg ett tag, men det har totalt vänt!!
ÄLSKAR HENNE!! Mormor Inga-pinga! =)

Nej, nu ropar Charlie på mig, som han mest gör hela tiden! =)
Ha en bra dag! Håll i hatten!
Seeeee yaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar