fredag 28 oktober 2011

FREDAG!!

Tjoohoo!! Nu är det FREDAG! Bästa dagen på hela veckan!
Jag och Charlie har varit och simmat och kom hem för en stund sen. Han står ute i vagnen och sover på baksidan! Sköööönt för små gullisar att stå ute o sova! =)

Själv är jag OTROLIGT rastlös och får snart panik! Funderar på att börja maskera Charlies vägg, han sak ju få så fina ränder som Ellinora har. Fast han ska få i grön/blå nyanser! =)
Så de e en tanke jag har på att stilla min rastlöshet!

Ellinora kommer hem snart med en kompis, så då blir det lite mer livat! =)
Hade behövt plocka granris oxå! Haha....till blommlådorna....

Fast nu sitter jag och messar med Emma så det kanske blir att åka till henne å våldgästa henne med alla barn!
Säger bara en sak: Bobby håll i hatten!! (deras katt) Haha!!

Men jag kan ju måla imorgon! Väggen är kvar då oxå! =) haha!

Känner mig för övrigt väldigt glad idag!! Tjohooo... de e nog bara för att det är fredag! =)

Ikväll blir det: godis/chips + 1 glas vin + Idol + min fina familj +  min sköna onepiece = FREDAGSMYS!

1 kommentar: