måndag 10 oktober 2011

Wordfued

Shit vad alla spelar Wordfued! Ja, såklart även jag! Haha.
Alla verkar helt beroende när man väl har börjat! Det är riktigt kul! Klurigt men kul! Tyvärr så är jag kanske inte super bra på det ännu, men det handlar mkt om tur med bokstäverna men man måste vara ganska skillad oxå!! Men jag blir såklart bättre o bättre! =) Nog om det!

Helgen har varit snorig kan man mist dagt säga!
Nu är det jag o charlie som snorar! Och det är inte lite!!!! Det är fruktansvärt jobbigt!
Jag kan ju snyta mig o ta nässpray, men vad kan lilla Cgarlie göra?! Inget!!
Jag försöker suga näsan med en sån bebis sug, men han är ju inte så bra kompis med den precis.
Men sängen är upphöjd i huvudändan och det hjälper honom!

Ellinora skulle till hennes pappa denna helgen men han skulle jobba hela helgen och ville inte åka dit då! Kan förstå henne, hon åker ju dir för att träffa honom!
Men i fredags så åkte hon till mormor på eftermiddagen, hon skulle sova över! =)
De hade jätte mysigt!
Jag och Calle hade bara en mys fredag med Charlie. Jag mådde sådär får jag lov att säga.
Lördagen bestod massa fix här hemma. Calle gjorde klart taket i kök/matrum, det blev jätte bra!!

Jag hämtade Ellinora och fick en lite mys stund hos mamma och pappa! Kan inte hjälpa det men jag ÄLSKAR att vara där! De är så mysigt!

Sen blev det taco kväll o ett glas vin! Gott! Blev en tidig kväll.

Söndagen fortsatte med fix på förmiddagen, men eftermiddagen blev lugn. Bara slappade. Sen blev det söndags middag hos Anya o Bosse, Jätte gott....som vanligt!
Charlie var dock ganska gnällig å tråkig. Men det är väl förkylningen.

Idag skulle vi går och babysimma men Charlie verkar sämre idag, snuva o hosta men han är sååå trött- han var vaken i 50 min o sen började han gnugga ögonen o gnälla. Så jag somnade honom i vagnen!
Lilla liten! Inte lätt!!

Men en rolig sak är att han är såååååå nära att krypa!! Men han klarar det inte riktig ännu. Hoppas att han kommer på det snart! Eller man ska kanske inte hoppas, inte en lugn stund då! haha!
Jo, det är klart man längtar tills han kryper! Iaf. jag gör det!

Fcik fina blommor av mamma som jag satte ute i mina lådor, tog kort på det! =)



 Nu är det snart fart på lilla mej!
 Lördags lyx, frukost vid tvn, även för den minsta! =)
Mmmm...

1 kommentar:

  1. Ja det verkar som att alla visst är lite kassa nu, Challe, mamma & pappa och även jag känner mig lite hängig och trött - dock inte sjuk... ännu iaf.
    Förlåt att jag inte svarat på Worfeud, har inte haft tid/ork. Jag kommer igen snart :)

    Kram

    SvaraRadera