måndag 17 oktober 2011

Underbar helg!

Den här helgen har verkligen varit kanon!
Full av kärlek framförallt! Jag o Calle har varit jätte kära! De man ju alltif men ibland är det sådär extra mycket som ni säkert vet!
I Fredags blev det såklart Idol o massa mys! Tyckte dock att det var helt fel person som åkte ut!! Men, men så e det ju när man har ett sånt system att svenska folket ska rösta!! Säkert hälften av de som röstar är tondöva o en fjärdedel är säkert barn! Aja.....nog om det!

Lördagen var slapp o mysig, dock en super tidig morgon för min del! Charlie vaknade jätte tidigt!!
Just det, Charlie brände sig i fredags!! De glömde jag berätta. Det tog inte en halv sekund så var det gjort!
Hade honom i famnen för att han var jätte gnällig å hungrig, värmde mat i micron. Tog 25 sek istället för 30 sek som jag alltid brukar, just för att det såg ut som en purè som skulle bli varm, slät o inga bitar o dessutom tomat i! När jag tog ut den å skulle stänga luckan så stoppade han ner sin hand i tallriken!!
Å AAAAAAJJJJJJJJJ.........Fy vad han skrek!
Men han brände dock "bara" ringfingret!
Spolade kallvatten en stund men han bara skrek å skrev, jag var själv hemma oxå o visste varken ut eller in kändes det som!! Just för att han skrek som han skrek!
Men jag gav honom lite alvedon o han lugnade sig!
Ser ni blåsan!? Den blev dock typ det subbla, och nu har det gått hål på den o de e rött o ser jätte ont ut! Men vi håller det så rent vi kan o smörjer me helosan! Starckars liten!

Åter till Lördagen!
Calle hade besök av en kompis o farmor o farfar Bosse kom på ett snabb besök, farmor hade köpt kläder till lille mann o ett kit med häx grejer till loppan! Till hennes Halloween party!
Jätte STORT tack!

Sen på eftermiddagen så ville vi överraska Ellinora, så vi körde till Andy`s Lekland!
Gud vad kul vi hade! Framförallt Ellinora och jag. Calle var mest med Charlie!
Jag åkte den där "väggen" trodde aldrig jag skulle göra det!
Dit ska vi flera gånger, jag tyckte det var minst lika kul som Ellinora!
Jag älskar att få vara "barn" hahaha!
Bjuder på lite bilder därifrån!










Sen så igår fick jag äntligen tid hon min tattuerare!!
Så det belev börjagn på en mexikansks skalle m rosor!!
ska dit en till ros sen o bakgrumd såklart!!
Satte den på insidan av armen, stolt att jag klarade det! Trodde det skulle vara outhärdligt!!
Men det gick ganska bra tycker jag!
1,5 timmar typ!!
Ser lite konstigt ut för de e så svullet!
Fortsättning följer.....


Ha en bra dag! Det ska jag ha! Inget speciellt på schemat idag!
Imrgon blir det jobb på Darins! Kul!

1 kommentar:

  1. mysig helg ni haft. Ajaj lille Charlie :( / Paps

    SvaraRadera