torsdag 8 september 2011

Tufft!!

Den här dieten var tuffare än vad jag trodde! Huvudvärk o illamående växlar jag emellan känns det som!
Har läst lite om det på nätet och de är inte många som rekomenderar den och att man just mår illa och får huvudvärk!! Får se om jag ska fortsätta....kanske blir bättre, imorgon får jag ju äta kött o sådär så det kanske gör det lite bättre!!
Idag ska jag äta minst 3 bananer och så mkt lättmjölk man orkar dricka! Å jag som inte ens gillar mjölk!!
Men jag mixade det så att det blev som en "shake" så 1 glas slank ner, men nu mår jag illa!
Bara tanken på att jag ska äta soppan när jag varit ute å gått får mig att vilja gå hela dagen! Usch vad jag är trött på den!!
Aja, vet inte om jag kan rekomenderaden här dieten ens, känns inte så när man själv mått skit!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar