torsdag 15 september 2011

Min fina dans tjej!

Idag så kommer Ellinora hem lite senare än vanligt! Hon går på miniorerna med flera av sina kompisar i klassen, då åker dom buss från skolan dit. Så hon kommer 15.15 idag. Sen blir det lite i magen. För sen så ska hon iväg på dans! Förra veckan var det inställt så det blir andra gången idag. Hon ser verkligen fram emot det. Men idag ska jag inte sitta å titta, för jag ska fixa 2 presenter för att Ellinora ska på Disco kalas imorgon! Det ser hon oxå fram emot väldigt mkt.

Imorgon så ska jag på med jobb kläderna o jobba lite! =) 10.30-19 så ja kommer väl vara helt slut i huvudet när jag kommer hem. Charlie ska vara hos farmor, sen när Ellinora slutar skolan så hämtar de henne å åker till stan en sväng!

Snart kommer Anna-Maria med lite god sallad vi ska luncha på!
Nice!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar