torsdag 8 september 2011

Nej nu...!!

Föraa inlägget hade jag en svacka kan man säga!! Klart jag ska klara mitt mål jag har att köra den här dieten 1 vecka!! Det fixar jag!! För att inte må illa och ha huvudvärk så ska jag äta soppan lite men ofta o nån banan där emellan och sen dricka ännu mer vatten än vad jag dricker nu!! Nu har jag varit ute och promenerat, det kom många tankar!! Antingen så kan jag ju tycka synd om mig själv att jag inte "får" äta vanlig mat! Eller så kan jag ju bara tänka positivt o inte tycka synd om mig själv, för det är ju bara jag som har valt att jag ska göra det här! Ingen annan!!
Så nu har jag tagit mig samman och känner mig pigg o glad!
Inte ynklig o trött!! =)
Känns kanon!

Tack pappa och min älskade Calle! Behövde lite positiv feedback!

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig! HEJA HEJA!! :) /Bror

    SvaraRadera
  2. Så ska det låta när min tuffa Musse visar sig. Love från Pappa

    SvaraRadera