fredag 2 september 2011

Dunder förkyld!

Min lilla charlie har fått sin första förkylning!! Stackars liten!
Han e så snuvig! Inatt har vi nästan inte sovit alls! Han vaknar av att han inte kan andas med näsan!!
Min lilla gulle gris känns extra liten idag!

Idag har jag gjort massa mat till charlie!
Köttfärs m vitlök o persilja
Broccoli
Ärtor m persilja
Potatis, morot o palsernacka
Det känns bra att jag hunnit med det idag!

Har även provat göra  en efterätt som Calles mamma har bjudit på!
Vitchokladmousse m bär!
Hittade ngt recept på google, hoppas att det blir lika gott som Anyas! =)

Nu ska jag börja med maten, idag blir det  Mangochutney kyckling som severas m ris! GOTT!

Var även ute på en lång promenad idag m 2 grannar. tror ni inte vi stötte på 1 liten ormbebis!! Jag höll på att DÖÖÖÖÖ!!! Var livrädd sen!!
Vi fortsatte våran promenad och jag skriker för livet bara en bit bort från ormen....då är det EN TILL på vägen!!
Jag höll på skämma ihjäl mina kära grannar och även Charlie som låg i vagnen!!
Fattar fan inte varför dessa jäv*a djur ens finns!
USCH!!
Kryper i hela kroppen när jag tänker på det!!

Nej, nu är det dags för fredagsmys med familjen!!

Ha en mysig kväll nu med!

1 kommentar:

  1. Jasså du ormtjusaren! Hahaha, lilla orrul när ska du sluta vara rädd för ormar? Du kommer säkert att bli en orm i ditt nästa liv :)
    Tråkigt för lille C att han är förkyld, hoppas han blir bättre snart och att du får sova lite bättre om nätterna. Vi ses på lördag! Puss & Kram/ Bror

    SvaraRadera