onsdag 31 augusti 2011

Vilken natt...

....fy, vilken natt!! Nu är på morgonen kan jag säga att det är "kalle anka ögon" för min del!
Charlie har inte varit så nöjd inatt! Vet inte vad det ha varit för kans!
Han brukar ju dricka vällning vid 5.30-6.00  typ. men inatt vakande han vid 4, tyckta det va för tidigt att ge honom då så jag försökte natta om honom till kl 5 iaf. Sen provade jag ge välling och DÅ somnade han. Såp han var nog hungrig min stora lilla bebis!!

Nu e jag uppe med Ellinora medans han ligger och snusar vidare i min säng!

Idag blir det bara en hemma dag! Tänkte slänga glas o metall mm. uppe vid affären.
Sen såklart tvätta lite! Dmmasuga och torka golv blir det nog oxå idag! =)

Nej, nu ska jag gå och packa Ellinoras skolväska.
Lite frukt och drick yoggi blir det idag!

Ha en bra dag, här hemma verkar det bli fint väder, så en promennad blir det oxå idag såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar