torsdag 25 augusti 2011

Kim Larsen

Idag blir det massa tvättande/ vikande/ hängande....typ hela dagen! =)
Det behövs verkligen här hemma, och vädret är ju såååå tråkigt idag så jag passar på!

Blev jätte nöjd med mitt hår igår....men jag klippte mig lite oxå och nu känns det jätte kort!! Bläää...men det växer väl ut igen!!

Ikväll ska vi gå och se Kim Larsen i Kinislinge!
Sjukt att han kommer till lilla Knislinge, men så e det!
Calles jobba har bjudit in till detta och vi ska äta, dricka o ha kul! Fast jag ska köra!
Vill hämta Charlie i kväll/natt så han är på plats på fredag! Lättast så! =)
Han ska vara hos farmor ikväll....och Ellinora åker till sin pappa idag, de ska ha dop där hemma i helgen!

Nej, nu ska jag sätta på lite kaffe och sen ska jag sortera strumper!! De e de bästa jag vet!!! *not*

Hörs kanske senare! Har ju fullt upp idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar