fredag 19 augusti 2011

God Morgon!

Idag gick vi upp 6.45, jag och Charlie! kokade kaffe o gjorde frukost till Ellinora! Väckte sedan henne vid 7!
Så nu för typ en kvart sen så kom Hannah och de hade följe till skolan! Kul!

Sen gick jag och charlie in och väckte pappa Calle. Det märks att han gillar när en glad underbar liten halv åring kommer med sitt leende och sin kärlek och väcker honom!
Calle har i vanliga fall kanske inte det bästa morgon humöret! Hehe! Ni som känner honom vet! =)

Idag är det regn här hos oss....tråkigt! Men sen å andra sidan så är det mky mysigare och gå in o baba med Charlie på babysimmet! =)
28 grader i luften och 34,5 i vattnet! =)
Så dit ska vi kl 10 idag!

Nu tror jag att jag ska sätta in alla Charlies grejer i hans rum, för det är typ klart nu! Det är bara jag som ska måla några ränder i olika blåa o gröna nyanser på väggen, men det kan vänta lite!
Så det ska vi nog göra nu!

Hade ju tänkt följa Ellinora till skilan och sen ut å gå, men i ös regn....hmm...nej!
Hoppas det klarnar upp! Kl är ju ändå inte så mkt!

Imorgon så drar festen igång.....=)
Ingen jätte fest men lite fest, vi ska ha kräftskiva o fira min födelsedag lite!
Ska bli skit kul!!
Min allra bästa kompia Anna kommer hit från Malmö oxå....det ska bli awsome!!
Vi har inte setts på 1,5 år! Det som är så underbart är att det känns inte som det när man pratar eller träffas....precis som vanligt! Har alltid lika kul tillsammans!

Någon som vet hur jag ska lösa mitt bild problem?! De bilder jag mailar från telefonen kommer inte fram....de går iväg men kommer inte fram!!??
HHHJJJJÄÄÄÄLLLLPPPPP!!

Nej, nu måste jag dra igång!! =)

Ha en underbar dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar