måndag 29 augusti 2011

Strul...

....strul, strul och lite mera strul!
Fick tag på Calle genom grannen!! Och det är Telenor som har spärrat mitt simkort för att de säger att det skickat ut ett nytt i sammband med att min andra gick sönder! Men jag har inte fått ngt nytt!
Så nu skulle de skicka ut ett annat som jag hoppas kommer imorgon!!
Men jag slipper iaf. att köra till stan idag! Måste bara stor handla senare!

Har ju ett kontantkort som jag tänkta jag kunde använda, fick leta upp en telefon som fungerade....och jag hittade min gamla PRADA  telefon =)
Sen så hittade jag inte laddaren....såklart! Men jag hittade dator sladden så jag har kopplat den hit så att den får ladda! Så nu har jag det tillfälliga nr igen för er som vill kontakta mig och har kvar nummret! =)

Nu har Ellinora kommit hem med en kompis och Charlie sover middag. Hanr har somnat själv båda gångerna idag! =) Har bara lagt ner honom och pussat på honom! =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar