tisdag 30 augusti 2011

Extra bad idag!

Idag så började vi morgonen med en promenad. 7.45 var det bestämt tid med 2 av mina grannar! =)
Det är kanon att gå på morgonen, känns skönt som tusan!
När vi kom hem så åt jag frukost. 2 knäcke o 1 ägg o kaffe! Gott!

Isak kom igår kväll och sov över, så jag väckte honom vid 11.30 typ.
Innan dess så duschade jag och tvättade lite.

Sen var det dags för mig och Charlie att bege oss till våran extra simmning vi hade denna vecka eftersom vi missade i fredags! Det va jätte kul! En rolig grupp. Alla var äldre än Charlie med det gick bra ändå. Han klarade allt. Utom att krypa på en madrass i vattnet eftersom att han inte kan krypa och han är inte ett dugg intresserad heller!! =(
Annars så gick allt kanon, han dök många gånger och det gick bra alla gånger!
Är så stolt över min lilla kille!!

Idag har jag gjort korvsoppa till middag med ost-knäcke smörgås till!
Idag e det lite extra lyx, jag har gjort den goda äppelpajen!!
Gjorde 2 st så att Calle kan ta med och bjuda på jobbet imorgon. =) Det uppskattas!

Nu ska vi snart mysa till det och läsa lite läs läxa med stora tjejen!

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar