tisdag 23 augusti 2011

Bilde regn!! Äntligen!!

Nu så kommer det bilder med en liten förklaring under varje bild!! Mest på barnen såklart!

 Syskon kvälls mys!
 Ellinora så vacker på kräftskiva hos mamma och pappa
 Charlie på sin första cykeltur!
 Mina fina killar!
 Alltid lika glad!
 Båda barnen på "cykelpromenad"
 Sitter på sitt rum o leker med sin nya "självrullande spelande boll"
 Sötis!
 Älskade ungar!
Redo för 25- års fest! =)

Nu kommer jag lägga in bilder oftare! Fast inte genom mailen för det e helt fuckat!!
Men mer bilder blir det!

Nu ska vi snart iväg och träffa en liten liten bebis...typ 10 dagar!! Gabriel!
Längtar sååååå......lite mini bebis mys!! Kul!!

Ska se om jag får ta och lägga upp en bild!!  =)

Men jag åter kommer imorgon!!
Ska även färga och klippa mig imorgon....kommer nog upp en bild på de med!

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar