tisdag 16 augusti 2011

Blöj shopping o lite jobb!

Idag så har vi varit i stan en sväng med Charlies farmor! Hon köpte blöjor på sitt jobb till oss, så nu klarar vi oss ett bra tag! 4 pkt blev det! =)
Passade på att luncha på mitt jobb oxå!
Innan dess så fixade jag lite med schemat på mitt andra jobb och var även uppe på kansliet o fixa en massa!
Svår att få allt att gå ihop på ett schema där det är många som ska ha timmar!
Men det blev ett kanons schema, är mkt nöjd!

Idag har jag även städat i uterummet o gjort fint tills på lördag då det kommer lite folk! Tyvärr är det flera st som inte kunde och hade dubbelbokat sig! Tråkigt!

Underbara mamma kom på en kopp kaffe o lite mys! Alltid kul!

Här hemma kommer vi längre o längre för varje dag som går! Calle är super flitig!
Nu börjar det se ut som ett hem igen!! Skönt!

Nej, nu är kl mkt så nu blir det hopp i säng!
Imorgon får jag besök av brukaren som jag jobbar hos, blir kul!

Sen är det full rulle hela dagen lång! Mkt ska man hinna med! typ som:
måla fönster
handla
tvätta
klippa gräset
torka golv
fixa Ellinoras "sommarminnen" hon ska ha till skolan på Torsdag
hämta hennes skor i fjälkinge som hon glömt där

suck....hade nog behövt klona mig imorgon!
kanske jag kan locka hit lillebror o hjälpa till lite =) kan alltid försöka!
kan ju muta med att jag bjuder på snaps på lördag om han hjälper till! haha

nej, nu får det vara färdig bloggat! sov gott!!

1 kommentar:

  1. Fullt upp :-)) hoppas det ordnas sig med gästerna till lördag. Papps

    SvaraRadera